Pamokų laikas:

Mes naudojame

Mus rasite

Pradinukų išvykų savaitė

1–4 klasių mokiniai keliauja po rajoną. Šį kartą  aplankė Čiobiškį. Pažintį pradėjome nuo Čiobiškio urvo, kurį pasiekti po lietingos dienos buvo nelengva. Rynos upeliukas atvedė į Rusių Rago kaimą. Aplankėme 500 metų senumo ąžuolą. Matavome jo apimtį sieksniais, bei metrais. Toliau takelis vedė pro Šv. Jono Krikštytojo bažnyčią, dvarą. Kojas įmerkėme upės Musės ir Neries santakoje. Praėjome vandens malūną, Dariaus ir Girėno arkinį tiltą. Keltu kėlėmės per Nerį. Kelto savininkas Gediminas pamokė vairuoti keltą, papasakojo kaip keltas veikia.

Toliau tęsiame pažintį su rajono miesteliais. Pirmokai ir antrokai atvyko į Kernavę.  Pažintį pradėjome nuo paminklo Geležiniam Vilkui ir Mozės skulptūros. Prisiminėme, ką apie tai mokėmės per pamokas. Susitikome su kunigu Mariumi. Kartu sugiedojome himną. Lankėmės bažnyčioje. Šventoriuje apžiūrėjome paveikslus, sukurtus iš akmenukų. Lankėmės muziejuje, kur apžiūrėjome stiklo karoliukų kolekciją.

Paskui pajudėjome link piliakalnių. Patyrinėjome senosios bažnyčios pamatus, medinę aštuoniakampę koplyčią. Po piliakalnius vaikščioti buvo tikras iššūkis. Nuvykome prie Balto kalno. Iš apžvalgos aikštelės stebėjome Neries kilpas. Vėliau patraukėme į žygį miško keliukais. Skaičiavome paukščių skulptūras, supomės sūpynėse,  minėme mįsles.  Įveikę pėsčiųjų trasą grįžome namo.

Pasivaikščioję Trakų miesto gatvelėmis pasiekėme AJ Šokolado namus. Čia mus pasitiko šokolado meistras A. Jablonskas. Degustavome įvairių rūšių šokoladą. Pamatėme kaip gaminami šokoladiniai saldainiai, turėjome galimybę laimėti daug skanių prizų, o svarbiausia, kad patys savo rankomis pasigaminome įvairių šokoladinių skanėstų, kuriuos parsivežėme namo. Apsilankėme Šokolado skulptūrų muziejuje. Matėme natūralaus dydžio gyvūnus ir žmones iš šokolado. Norėjosi ne tik pažiūrėti, bet ir paliesti. Žinoma, to nedarėme, nes tai draudžia muziejaus taisyklės.                       Aplankėme Trakų pilį. Ėjome pėsčiųjų tiltu, gėrėjomės Galvės ežero platybėmis. Grįždami namo skanavome kibinus.

Pirmoji edukacijos dalis „Vikingų kaimeׅ“, esančiame Družuose, vyko senovinėje lauko virtuvėje. Mokiniai girnomis malė grūdus. Iš gautų miltų maišė ir minkė tešlą. O tada kepė skanius blynus keptuvėje ant ugnies. Berniukai virė žolelių arbatą katile virš ugnies. Pagamintus patiekalus visi gardžiai skanavo. Antroje dalyje berniukai ir mergaitės susipažino su senovės karybos papročiais, ginklais, žaidė karinius žaidimus.

Ketvirtokai aplankė Dubingių žirgyną. Ten pamatė kupranugarių, lamų, alpakų, ponių ir kitų gyvūnų. Pabuvojo paukštyne. Pavaikščiojo po šnabždančių akmenų sodą. Jodinėjo žirgais. Skanavo kibinus.