Pamokų laikas:

  1. 8.30-9.15,
  2. 9.25-10.10,
  3. 10.20-11.05,
  4. 11.25-12.10,
  5. 12.25-13.10,
  6. 13.15-14.00,
  7. 14.05-14.50.

Pamokų tvarkaraščiai

Mes naudojame

Mus rasite

Pamokos su savanoriu iš Austrijos

Atskiri mokomieji dalykai suteikia mokiniams daug teorinių ir praktinių žinių, tačiau kai per vieną pamoką jungiami keli skirtingi dalykai, mokiniai suvokia, kaip įgytas žinias galima taikyti realiame gyvenime, mokosi jungti teorines žinias į visumą, taikyti jas gyvenime.

Gelvonų vidurinėje mokykloje taip pat vyksta integruotos pamokos, kai dviejų skirtingų dalykų mokytojai dėsto vienoje klasėje jungdami savo dalykus. Gana artimi savo turiniu yra humanitariniai, gamtos, tikslieji mokslai, tad jų integracija gana aiški. Dar įdomiau integruoti pamokas, kurios savo turiniu nėra labai artimos: pavyzdžiui, lietuvių kalba ir matematika.

Vienos tokių integruotų pamokų vyko balandžio 13 dieną, kai istorijos žinias mokiniai perteikė kalbėdami ir diskutuodami angliškai. Mokytojoms Jūratei Balukevičienei ir Daivai Taučiuvienei talkininkaujant, grupė 10-12 klasių mokinių ruošėsi integruotai anglų kalbos ir istorijos pamokai. Mokinių laukė staigmena, kadangi tą dieną jiems pamokas vedė jaunas, 18 metų savanoris iš Austrijos Markus Pollak. Nuo rugpjūčio mėnesio Markus dirba Valstybiniame Vilniaus Gaono žydų muziejuje, tad ir pirmosios  pamokos tema buvo “Holokaustas Lietuvoje”. Mokiniai įdėmiai klausėsi savanorio parengtos paskaitos, kurios metu buvo rodomos skaidrės su dokumentais ir medžiaga, eksponuojama muziejuje. Jie ne tik klausėsi, bet ir papildydavo Markus pasakojimą atsakydami į klausimus, pasakodami ir pateikdami skaičius ir duomenis  apie žydus gyvenusius Gelvonuose, jų veiklą ir tragišką lemtį. Antroje pamokoje, kurios tema buvo “Kaltininkai ir liudininkai”, vyko praktinė veikla. Mokiniams buvo parodytos kelios trumpos dokumentinių filmų ištraukos, išdalinta medžiaga su tekstais bei klausimais. Diskutuodami, išreikšdami savo nuomonę mokiniai stengėsi atsakyti į pagrindinius iškeltus klausimus. Mums buvo įdomu stebėti mokinių ir savanorio Markus bendravimą, kuris nepastebimai persirito ir į trečią pamoką, o taip pat atkreipėme dėmesį į tuos mokinius, kurie suaktyvėjo, atsiskleidė ir nustebino.

Pamokos pavyko. Puikus savanorio Markus Pollak pasirengimas, nuoširdus bendravimas ir įtaiga padėjo pasiekti išsikeltų tikslų. Mokiniai sakė, kad tokios pamokos įtraukia, duoda daug naudos: leidžia sisteminti informaciją, sieti ją su praktine veikla, taip pat didina mokinių motyvaciją mokymuisi.

Jūratė Balukevičienė,
anglų k. mokytoja metodininkė

no images were found