Pamokų laikas:

  1. 8.30-9.15,
  2. 9.25-10.10,
  3. 10.20-11.05,
  4. 11.25-12.10,
  5. 12.25-13.10,
  6. 13.15-14.00,
  7. 14.05-14.50.

Pamokų tvarkaraščiai

Mes naudojame

Mus rasite

Netradicinės geografijos ir istorijos pamokos

Įvairios naujovės švietimo procese visada praverčia, įneša naujų intrigų ir skatina mokytis kitaip. Netradicinės pamokos mums, aišku, buvo ne naujovė, nes visada, jei tik turime galimybę, stengiamės mokytis kitaip, netradiciškai, siedami pamokų medžiagą su išvykomis ir praktiniais darbais. Balandžio mėnesį vyko dvi netradicinės geografijos ir istorijos pamokos.

Pirmoji pamoka buvo geografijos. Šioje pamokoje atlikome praktines užduotis: patys pasigaminome kompasus, nustatėme reikiamas kryptis, naudodamiesi kompasais, dalyvavome orientacinių žaidimų veikloje. Visą pamokos procesą koordinavo ir daug naujovių įnešė „Kūrybinių partnerysčių“ projekto praktikė Rugilė Žadeikytė.

Taip pat dalyvavome išvykoje į Vievio geologijos muziejų, kuriame klausėmės paskaitos. Paskaitos metu įgytas teorines žinias vėliau pritaikėme praktiškai žvyro karjere, kuris įkurtas vaizdingoje vietoje – prie Neries upės. Karjere mokiniai realiai pamatė, kaip kasama atviruoju būdu statybinė medžiaga – žvyras. Čia prisirinkome įvairių spalvų ir dydžių „rieduliukais“ vadinamų Lietuvos akmenų, kiekvienas stengiamės rasti vis originalesnę formą. Surinktas medžiagas žadame panaudoti kūrybiniuose darbuose, kurdami mokyklos aplinką.

Labai įdomi buvo ir istorijos sesija. Jos tikslas – sužinoti, kaip ir kuo žaidė vaikai XIX amžiuje, kaip, kintant technologijoms, keitėsi žaislų ir žaidimų samprata. Aplankėme Vilniaus Nacionalinį muziejų. Gidė papasakojo senųjų žaislų istoriją. Apžiūrėjome, kaip ir iš ko pagaminti žaislai. Turėjome retą galimybę pažaisti mūsų protėvių pagamintais žaislais.

Vėliau užkopėme į Trijų kryžių kalną, pasigrožėjome Vilniumi iš paukščio skrydžio, nusileidome į Sereikiškių parką pažiūrėti, kokie ten yra lankytojams paruošti žaidimai.

Vėliau – ilgas kelias senamiesčiu, kurio tikslas – stalo žaidimų centras „Rikis“. Sunku įsivaizduoti, kokia gausybė yra stalo žaidimų. Vienus žaidimus žaisdami lavinome atmintį ir pasakotojo įgūdžius. Kitų žaidimų metu buvo reikalinga greita orientacija. Taip pat galėjome būti piratai, mafijos nariai. Daug emocijų, tikslumo ir mąstymo prireikė dalinant lobius ir šalinant konkurentus, kuriant savo miestus ir bandant išlikti magijos pasaulyje. Visų žinių, gautų žaidimų centre, prireiks kuriant žaidimų erdvę savoje mokykloje.

Dalyvavimas projekte subūrė mus bendram tikslui – kurti ir tobulėti, domėtis mus supančia aplinka. Suvokėme, kad geografijos žinios svarbios ne tik pamokoje, bet ir realiame gyvenime. Dirbdami grupėmis tapome draugiškesni ir, aišku, nebijantys prisiimti atsakomybę.

Projekto „Kūrybinės partnerystės“ dalyviai

no images were found